BITCH PARTY
Nikolina Ivezić već niz godina dosljedno prakticira nadasve prepoznatljiv i autentičan likovni izraz kojim se odmah svrstala među zanimljivije autore što su se tijekom prve polovice netom minulog desetljeća pojavili na hrvatskoj izlagačkoj sceni. Doista Nikolinina tehnika obojenog kaširanog stiropora uz korištenje tankih metalnih ploča rezultirala je oslikanim reljefima odnosno reljefnim slikama teško uklopivim u neki od ranijih stilskih ili trendovskih obrazaca. Njezine radove sasvim originalno oblikovno-sadržajnih karakteristika čini se najsvrsishodnijim promatrati kroz prizmu visokopostmodernističkih inačica pop-arta, ali samo uvjetno i uz nužne ograde.
Recentna izložba također znakovitog naziva Bitch party tematizira noćni život prostitutki, striptizeta i ostalih profedionalnih koketa. Kao i uvijek, tematika je skladno dopunjena elementima forme – obline protagonistica reljefno su tretirane, a koloristički prevladavaju kuplerajske crvena i crne, te crvenkastožučkasta kao boja tijela – a mračne strane takvog načina života dočarane su ironijski i duhovito. Međutim, za razliku od ranijih izložbi, Bitch party teži ambijentalnom promišljanjun cjelokupne situacije. Živi model u niši galerije, bordelska rasvjeta i video projekcije vrše prenamjenu prostora galerije pretvarajući ga privremeno u prostor strasti i požude. Tragično i humoristično na inventivan način ostvaruju grotesknu situaciju što se prenosi i na posjetitelje.

Vanja Babić, svibanj, 2000.